mandag 8. februar 2010

Diktet om myggen v2. (Nynorsk)

Flickr

Den morgenen myggen våknet
og var gjort til elefant ble den meget forbauset.
Du store verden! Sa den.
Her må det ha hendt noe i nattens løp.
Av Inger Hagerup


Fyrste gong eg las dette diktet var etter at eg fekk en litteratursamling av mine besteforeldre da eg var liten. Eg var ikkje så gamal den gangen og kunne knapt lese. Derfor så eg på illustrasjonane, og til dette diktet var det teikna eit merkeleg vesen; ein krysning mellom ein mygg og ein elefant. Dette var også mitt fyrste møte med avansert genteknologi. Eg likar dette diktet blant anna fordi det er kort. Eg er sikker på at eg har sett dikt som har lengre tittel en dette! Diktet viser at man kan lage god lyrikk utan for mykje klabb. (Det enklaste er ofte det beste!) I tillegg er diktet morosamt. Tenk deg at du vaknar som ein elefant! Myggens første tanke trur eg må ha vært meir som; KVA FANDEN…

Ingen kommentarer: